Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op stratenmakers.startpagina.nl

werkspot

marianne
22 Sep, 2010 11:10

hebben somige van jullie ervaring met werkspot graag even jullie reactie hier over groetjes m

Bewerkt 20 Sep, 2012 12:39
ronnie
23 Sep, 2010 10:21

Werkspot slechte ervaringen mee.

Kost een hoop geld en je krijgt er niks voor.

Ja een lege portomonee.

Staat veel werk op wat niet eens bestaat.

Het komt vaak voor dat er werk opgezet wordt en daar wordt dan opgeboden maar is het zelf een bedrijf wat graag weten wil wat hij voor een bepaalde klus kan vragen.

En werkspot is een marktverzieker omdat je zichtbaar bieden kan.

Dus als iemand op het moment geen werk heeft gaat die gene mooi onder de prijs van anderen zitten om toch maar werk te krijgen.

Dus mijn mening niet aan beginnen deze site(werkspot) is slecht voor de markt.

Gegroet maar weer.

piet
23 Sep, 2010 16:03

het is niet verkeerd ik heb er een paar mooie klussen van gehad …en bieden hoef je niet opelijk te doen je kan ook een offerte via de mail of via de telefoon doen ..en de kosten vallen mee ..op dit ogenblik zijn de prijzen overal slecht..dus daar kan je niet naar kijken .

Jim
11 Okt, 2010 01:03

Geweldige website, helemaal geen problemen mee! Vaak zat een klus geplaatst en direct reacties.

Werkspot is juist geen marktverzieker (zoals Ronnie dat noemt), juist doordat biedingen zichtbaar zijn weet je waar je aan toe bent.

Prijzen kunnen anders flink de pan uit rijzen wanneer je niet weet wat een goede prijs zou zijn voor je klus..

ik raad Werkspot zeker aan !

piet
11 Okt, 2010 07:03

tja,

als jij zon vakman bent die voor 17.50 per gaat werken.

een fansoenlijk tarief is tussen 38 en 45.

werkspot is alleen goed bezig als ze openlijk de prijzen niet meer laten zien dan kan een vakman gewoon zijn prijs behouden die voor een klus staan zonder zoals werkspot het ook noemt ondertebeiden

Jim
11 Okt, 2010 08:31

Heb ook niet gezegd dat ik een vakman ben, wel dat ik er vaker klusjes op heb geplaatst.

Transparantie is juist heel belangrijk, zeker voor een on-line medium als Werkspot.

Prijzen niet meer laten zien is heel raar, zeker voor een bieding website…

Misschien moet je ze even opbellen (dat kan namelijk), dan leggen ze je precies uit hoe het werkt.

Nogmaals, ik vind het een fijne website (als klusjes plaatser) :-)

piet
11 Okt, 2010 16:28

hoi jim ik weet hoe hun werken,

ik doe er zeker ook niet aan mee,

kijk maar eens op tros hoe werkspot manipuleert.

negetieve referenties worden structueel verwijderd etc.

schilders die bieden op straat werk

statemakers bieden op stucadoors werk et cetc.

piet

john
11 Okt, 2010 16:33

en kan een stratenmaker niet meer dan straten ..werkspot werkt goed ..vooral in deze moeilijk tijden ben ik heel blij met werkspot..maar het zijn vaak de personen die slecht werk leveren die er niet aan te pas komen ..

piet
11 Okt, 2010 16:34

sjonnie654

Re: Op werkspot.nl kun je je klus neerzetten en ..

Ik heb de foto's gezien Divers en ik moet er eigenlijk ook wel om lachen.

Dit roept jan de particulier zelf over zich af, we zetten wat info en foto's op werkspot en daar moeten de bedrijven het mee doen.

Geen gemail en gebel als je de goedkoopste bent mag je het maken.

Ik heb er geen medelijden meer mee dat ze bij de neus worden genomen.

En normale bedrijven stoppen op den duur met werkspot omdat je alleen maar calculatie bureautje aan het spelen bent waar tijd en geld in gaat zitten en niks oplevert.

Jammer

19 sep 2010 23:14

Divers

Klopt sjonnie654.

We spelen hoofdzakelijk calculatiebureautje.

Maar vaak komt dat er nog niet van.

We moeten een bod plaatsen op iets wat we niet hebben gezien.

Vraagt men om eens vrijblijvend langs te komen voor vrijblijvende offerte houd men de boot af.

Je krijgt als vakman geen reactie van de opdrachtgever die op werkspot zijn opdracht plaatst.

En een fatsoenlijke boterham houd je er helemaal niet aan over.

Nee ook ik maak m,n abbonnement af voor dit termijn en dan stop ik er ook mee.

Mensen kunnen zelf ook de goudengids open trekken en 3 of 4 bedrijven uitnodigen voor een offerte.

Het mooie is er wel af op werkspot!!!!

En als men aan mij zou vragen op de bouw of het interessant is om zich in te schrijven, dan zal ik zeggen wat ik er als bedrijf wijzer van ben geworden.

Ze kunnen hun zuur verdiende geld dan beter aan mij geven dan krijgen ze er een bak koffie voor terug

20 sep 2010 08:25

Divers

Beste mensen.

www.werkspot.nl/opdracht/223405/afwerke … n-en-vloer

Ik vind het wel zeer vreemd dat deze opdracht al zo snel gesloten word.

Als men deze ellende zo ziet dan wil je het toch opgeknapt hebben of zie ik het verkeerd.

Afgelopen weekend plaatst de opdrachtgever deze ellende en nu is de opdracht al gesloten

Heeft de eigenaar dit gedaan of werkspot zelf omdat er een kluns bij hen staat ingeschreven.

Het zet bij mij in ieder geval hele grote

20 sep 2010 10:47

klusr

Werkspot heeft alleen maar euro tekens in de ogen joh, zoveel mogelijk abbonomenten verkopen voor een fiks bedrag! Wrm niet gewoon een 10tje per maand en hoppa laat iedereen maar reageren?

Ze geven geen ene moer om klanten, aangezien er een hoop polen, illegalen, zwartwerkers tussen zitten. De marktwerking gaat eraan op deze manier. Ik zelf moet minimaal 27,5 per uur vragen om winst te maken werkspot “mannen”vragen soms wel 11,5 per uur excl btw ja hoe moet je hiertegen op?

Ik zeg werkspot doek je bedrijfje op en adiosz ermee!

werkspot

Wat ik hier zie zijn dus alleen maar negatieve reacties.

Dan kan ook niet anders gezien de absurd lage prijzen dier er worden opgegeven voor een werk wat ze bovendien nog niet eens bekeken hebben. Vorig jaar heb ik mij als schildersbedrijf ingeschreven. Na de site bezocht te hebben keek ik mijn ogen uit en vroeg mij af waarom bijvoorbeeld een dakdekkersbedrijf reageerde op een opdracht om een huis te schilderen!!?? Als ik op 'n opdracht wil reageren dan moet ik geld meebrengen i.p.v. dat ik er iets aan kan verdienen. Nee, voor die prijzen kán je ook weinig goeds verwachten. Ik heb me dan ook na een week weer héél snel uitgeschreven en vindt het zonde van mijn geld.

Nee, ik sta garant voor een goede service en kwaliteit en daarvoor moet ik NIET bij Werkspot zijn!!! En ú ook niet!!Geef liever wat meer geld uit voor schilderwerk wat jaren lang mee moet gaan.

M.Swier
03 Dec, 2010 18:32

Goede avond alle maal

Ik sta al 2 jaar bij werk spot in geschreven en heb in die twee jaar maar 7 werken binnen gehaalt.Want volgens mijn gaat die de vekerde kant op is de op drachtgever de dupe van de slechte kwalie tijd van de vakmans want voor de biedingen die gedaan worden zijn gewoon te laag en werkspot is de lagende derde.Wat we moeten doen is de biedingen hoog houden want de biedingen die gedaan worden zijn dik onder de prijs onder rubriek tuin.En elkaar gewoon ook is in huren als z z per en ik denk dat je dan sterk komt te staan.Ik vind ook dat elke vakman op ijgen vak gebied moet in schrijfen en niet moet in schrijven voor een klus dat heemels breed 50 K M weg legt dat vind ik een slechte zaak.Zelf bied ik niet vedeer dan 25 K M.Kijk ok eens op M.Swier/werkspot